22 Kasım 2010 Pazartesi

EN BAŞTA YAZILMASI GEREKEN EN SONA KALDI

Yazamadığımı söyledim, bilgisayarından bir yazı çıkarıp uzattı.Okudum ''Bu benim'' dedim.
İşte, dedi. Bunu yapabildiğin zaman yazar olacaksın.
**
Kim olduğunuzu hiç sorguladınız mı? Ben bugünlerde pek sorgular oldum. Hem uzak hem de yakın bir ses ''Kendini olmak istediğin gibi gösterme. Kendini olduğun gibi göster, o zaman mutlu olursun'' dedi. Sustum.

Evet, ben mükemmel değilim.Uçamıyorum mesela ya da kafamdan iki basamaklı sayıları çarpıp, bölemiyorum. Çok zeki değilim, sıradanım işte.Çok güzel de değilim. Sıradan dedim ya öyleyim. Evet sıradanım, senin gibiyim. Sizin gibiyim işte.O'nun da dediği gibi, ''Aaa beni yazmışsın'' dediğiniz zaman ''BEN'' olmuş olacağım sadece.
''O'' kim mi?
Önce kendinizi tanıyın, O'nu da zamanla tanırsınız.:)
                                                                                                   Benliğimi bulabilmek dileğiyle,
                                                                                                                                  Bayan Luke....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder