18 Ekim 2010 Pazartesi

AŞK

Aşkla ilgili yazmayan yazar olmaz…
* 


Aşk nedir?
  Aşk sadece karşı cinse mi duyulur?
  Yoksa karşı cinse duyulan mazoşist insanların uydurduğu bir yalandan mı ibarettir? 
  Aşk bir takıntımıdır yoksa alışkanlık mı?
  Parayı mı seçersin aşkı mı?
  Parayla mutlu olunur mu?
  Aşk amaç mıdır, ARAÇ mı?
                                                                                  * * *
 Kulağımda iron and wine - flightless bird çalıyor, aklıma sen geliyorsun ardından Aşk'la ilgili bir şeyler yazıyorum, aşka inanmayan biri olarak. Ben kariyer diyorum inatla, fal baktırırken bile aşk'ı geç diyorum ne olacak benim hayatım? Ne yapayım ben aşk'ı arkadaş! ''Aşk karın doyurmuyor ki'' diyorum. ''Yanılıyorsun'' diye bağırıyorsun bana. Aşk mutlu etmiyor ki ben mutlu olmak istiyorum. Çok mutlu olmak istiyorum! Hayallerim gerçek olsun istiyorum. ''Aşk'la da mutlu olabilirsin'' deme sakın! Görmedim âşık olup da mutlu olan insanı. Sinirleniyorsun ''Hem yazılarının okunmasını istiyorsan aşk ve seksten bahsetmen lazım'' diyorsun. ''Aşka inanmam seksi de bilmem'' diyorum, yüzüm yerde. Susuyorsun…
Yukarıda sorduğum tüm sorulara kendimden emin bir şekilde cevap veriyorum. Aşk'ın anlık mutluluk, hayallerin süresiz mutluluk olduğunu anlıyorum. Ve sana HAYALLERİNİN AŞK' ını bulman için dua ediyorum.

                                                                              Aşkla,
                                                                                  Bayan Luke…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder